omggggggg!!!!!!!!!

jag ee fett spänd!!! :D:D:D asso, jag och nicole ska på en audition för en grej,
så att vi kan uppträda!!!!!!!!!
asso, jag ee fett rädd!! men jag måste verkligen öva varje dag nu!! :O
jag tar faan de här skit serijöst :S men asso, de ska man ju göra, i mitt fall...
min i alla fall: iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih!!!!!!!!!!   d=D 
(kolla, de ser ut som om smilisen skulle ha en keps på sig xD)

asso, guud.... :D

jag orkar inte skriva om ngt annat, för de har typ inte hänt ngt xD
hejdå <33

123445678in the spotlight..<333

Kommentarer
Postat av: nicole

vi kmr också stå där en dag!!!

2009-03-25 @ 21:35:33
URL: http://fjortonbast.blogg.se/
Postat av: jenna

(kolla, de ser ut som om smilisen skulle ha en keps på sig xD)





hahaha :)

2009-03-25 @ 23:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0