hejhej,

idag började vi kl 8, så jag har varit lite trött.. -.- 
när jag kom hem, va jag lite vid datan, inget spec..
sen skrev jag ett brev till nora, min kompis i schweiz
jag skrev den typ i 2 timmar xD
den måste va perfekt :P , jag hadde inte skrivit på skiit länge!
berättade lite om george så klart, undra va hon tycker :P
annars skrev ag lite om vad som händer just nu,
alla säger att våran klipp ee fett bra, hoppas att de ee så också xD (A)
mamma mår typ inte så bra, vi vet typ inte varför. :O :(
de ee läskigt..
om mamma mår bra, ska jag och nicole åka in till stan på onsdag,
hon ska klippa sig, och jag ska KANSKE fårga mitt hår brunt där nere, om ni fattar, om ni inte gör de, skit it..
men asso, jag ska fråga min kompis först,
för hon har så där, och jag vill inte att hon ska tro att jag härmar henne :(
men hoppas att de går bra för henne.. :O
aja, hejdå <33

<333  haha, en rolig bild, som jag gjorde om lite xD ( om ni inte ser vad de står, i grått står de: dont touch my babie, u bitch!!    och i rött: how cuuute!! <3     haha xD )

Kommentarer
Postat av: jenna

hahahahahs skön bild aura :D

<3

2009-03-23 @ 20:34:32
Postat av: auriiiis

jag vet xD (A)

2009-03-24 @ 18:42:49
URL: http://bigau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0